Oferty pracy

Technik biurowy IT - Help desk

Żagań

REF. NO. 42

Opis pracodawcy

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży elektronicznej, poszukujemy osoby na stanowisko Technika biurowego IT, Help desk, z komunikatywnym językiem angielskim umożliwiającym ciągłą pracę z personelem armii USA, do pracy w bazie wojskowej w Żaganiu.

Zakres obowiązków

Pracując na tym stanowisku osoba będzie odpowiedzialna za poniżej wymienione obowiązki: • Pomoc przy rozwiązywaniu problemów związanych z komputerami osobistymi pracowników oraz oprogramowaniem, • Rozpoznawanie i usuwanie problemów związanych z brakiem dostępów do sieci leżących po stronie komputerów osobistych, jak i samej sieci, • Odpowiadanie i priorytetyzacja przychodzących zgłoszeń telefonicznych, mailowych oraz ustnych dotyczących usterek technicznych związanych ze sprzętem komputerowym oraz jego pochodnymi, • Przeprowadzanie wywiadu z użytkownikami celem zgromadzenie niezbędnych informacji o usterkach technicznych i przeprowadzanie odpowiednich działań diagnostycznych celem ich usunięcia, • Służenie jako pośrednik pomiędzy Instalatorami a Klientami celem rozwiązywania problemów, • Rekomendowanie rozwiązań na przyszłość mających poprawić doświadczenia u Klientów oraz ich weryfikacja, • Raportowanie błędów oraz innych zdarzeń poprzez raporty incydentów czy wystawianie Ticket’ów, • Instalowanie oprogramowania i niezbędnych urządzeń związanych z użytkowaniem komputerów osobistych, • Inne zlecone działania związane z komputerami osobistymi przypisanymi przez zwierzchników,

Wymagania

• Dyplom ukończenia szkoły średniej o profilu technicznym lub wyższej technicznej, • Minimum rok doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • Doświadczenie w pracy w warunkach biurowych, • Gotowość do częstych podróży służbowych w bazach w Polsce, • Profesjonalne i taktowne podejście do pracy oraz opanowanie w stresujących sytuacjach, • Traktowanie ludzi z odpowiednim szacunkiem oraz branie odpowiedzialności za własne czyny, • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie umożliwiająca codzienną pracę z żołnierzami amerykańskimi (konieczne jest odpowiadanie na zadawane pytania oraz udzielanie odpowiedniej informacji Klientom), • Umiejętność pracy w zespole oraz przekazywanie informacji, • Reakcja na sugestie i uwagi Klienta, mające na celu poprawę jakości wykonywanej pracy, • Umiejętności adaptacji do zmiennego środowiska,

Oferta dla kandydata

• Umowę w oparciu o pracę tymczasową w zewnętrznej agencji na rok z możliwością przedłużenia, • Ciekawą pracę w wielokulturowym środowisku, • Pracę z językiem angielskim w codziennych relacjach z klientami, • Wynagrodzenie netto 3 000 zł plus płatne nadgodziny.

Elektryk, złota rączka.

Dalmally/ Szkocja

REF. NO. 124

Opis pracodawcy

Dla naszego klienta, hotelu znajdującego się w miejscowości Dalmally w Szkocji poszukujemy od zaraz elektryka- złotej rączki.

Zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie napraw instalacji oraz urządzeń elektrycznych w hotelu.

W zakres obowiązków wchodzą także inne drobne naprawy, dlatego poszukujemy osoby będącej przede wszystkim elektrykiem jak również „złotą rączką”.  

Wymagania

- możliwość podjęcia pracy od zaraz,

- co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku elektryk, oraz aktualne uprawnienia zawodowe,

- znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.

Oferta dla kandydata

- stała praca od zaraz,

- wynagrodzenie 2100 GBP BRUTTO miesięcznie,

- zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę, odliczane z wynagrodzenia 45 GBP tygodniowo.

Blacharz – lakiernik

Dorset

REF. NO. 125

Opis pracodawcy

Zakład specjalizujący się w naprawach powypadkowych samochodów zatrudni doświadczonego blacharza- lakiernika.

Zakres obowiązków

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie całościowa naprawa uszkodzonych karoserii w tym: szpachlowanie, usuwanie wgnieceń, przygotowywanie do lakierowania oraz lakierowanie.

Wymagania

- możliwość podjęcia pracy od zaraz,

- co najmniej 3 lata doświadczenia w samodzielnym lakierowaniu aut oraz naprawach blacharskich,

- znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z przełożonym.

Oferta dla kandydata

- stała praca od zaraz, zatrudnienie bezpośrednio w warsztacie,

- wynagrodzenie  14 GBP/godzina BRUTTO,

- zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę, koszt 80 GBP odliczany od wypłaty.

Praca dla pary w hotelarstwie

Devon

REF. NO. 161

Opis pracodawcy

Kameralny Hotel znajdujący się w malowniczym rejonie Devon poszukuje pary do pracy od zaraz.

Zakres obowiązków

Do obowiązków zatrudnionych osób należeć będzie:

- pomoc w przygotowywaniu oraz serwowaniu posiłków,

- dbanie o czystość na terenie Hotelu,

- drobne prace naprawcze oraz konserwacyjne,

- inne prace zlecone przez przełożonych.

Wymagania

- możliwość podjęcia pracy od zaraz,

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

- znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z przełożonymi.

Oferta dla kandydata

- stała praca od zaraz,

- wynagrodzenie 7,8 GBP/h BRUTTO,

- zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę, odliczane z wynagrodzenia 150 GBP miesięcznie.

Kierowca C+E od zaraz

Evesham

REF. NO. 228

Opis pracodawcy

Firma transportowa zlokalizowana w Evesham poszukuje kierowców C+E od zaraz.

Zakres obowiązków

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie transport towarów po terenie Wielkiej Brytanii. Praca wykonywana jest w systemie 5 dni w tygodniu (możliwy dodatkowy dzień dla chętnych).

Zazwyczaj planowane są trasy jednodniowe, jednak w przypadku konieczności noclegu poza miejscem zamieszkania pracodawca wypłaca dodatkową dietę.

Wymagania

- możliwość podjęcia pracy od zaraz,

- co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowca C+E,

- znajomość j. angielskiego.

Oferta dla kandydata

- stała praca od zaraz, zatrudnienie bezpośrednio w firmie transportowej,

- wynagrodzenie 110 GBP dziennie BRUTTO+  w przypadku konieczności noclegu poza miejscem zamieszkania dieta 25 GBP dziennie,

- zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę, koszt 75 GBP tygodniowo odliczany od wynagrodzenia.