Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Jobland.pl sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Okopowa 47/26, 01-059, w celu przesyłania drogą elektroniczną informacji o ofertach pracy zamieszczonych w portalu www.jobland.pl. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania niniejszej zgody. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Jobland.pl Sp. z o.o. pod adresem: kontakt@jobland.pl

ZAMKNIJ

OFERTY PRACY

Head of Customer Success Poland

Warszawa

REF. NO. 1800

Opis pracodawcy

Jesteśmy największym serwisem internetowym ułatwiającym pacjentom wymianę opinii o lekarzach oraz umówienie się na wizytę on-line NA ŚWIECIE. Firma przez ponad 5 lat istnienia, z serwisu z opiniami o lekarzach, przekształciła się w największy marketplace medyczny i software dla lekarzy.

Chcesz zobaczyć, jak rozwija się jeden z najbardziej dynamicznych polskich startupów?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, śmiało czytaj dalej! 

Zakres obowiązków

Aktualnie szukamy Customer Success Managera, który będzie dbał o zadowolenia naszych klientów na rynku polskim.

Będziesz odpowiedzialny za:

  • tworzenie strategii biznesowej dla Polski (członek polskiego leadership teamu),
  • dbanie o to, aby nasi klienci w Polsce kochali nasz produkt (NPS),
  • pełne wykorzystanie potencjału aktualnych klientów,
  • zwiększenie zaangażowania i aktywności klientów w wykorzystywaniu posiadanego produktu,
  • prowadzenie i motywowanie 16 osobowego zespołu,
  • dzielenie się dobrymi praktykami z zespołami CS w innych krajach.

Wymagania

Jeżeli:

  • masz doświadczenie w prowadzeniu zespołu Customer Success / Account Managers albo potrafisz nas przekonać, że to potrafisz,
  • potrafisz sprawić że 99% twoich klientów kocha twój produkt i ceni sobie waszą relację biznesową,
  • znasz narzędzia wspierające pracę, np. Zendesk, Salesforce, Hubspot,
  • Twój angielski jest na poziomie B2,
  • szukasz rozwiązań zamiast problemów,
  • swój sukces mierzysz wynikami, a nie ilością włożonej pracy,
  • rozumiesz biznes Twojej firmy i jakie wyzwania przed nią stoją,
  • jesteś empatycznym liderem i dbasz o ludzi ale wiesz, jak wymagać od nich wyników,
  • lubisz liczby tak samo jak ludzi,

to szukamy właśnie Ciebie!

Mile widziane: doświadczenie w maksymalizacji zaangażowania klienta w wykorzystaniu produktów typu SaaS.

Oferta dla kandydata

Oferujemy:

  • autonomię, wpływ na to, co robisz i jak wygląda Twój zespół,
  • możliwość nauki od ludzi, którym udało się od zera zbudować międzynarodową firmę,
  • umowę o pracę lub B2B (Ty wybierasz),
  • opcje na udziały po 6 miesiącach (staniesz się partnerem),
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • ubezpieczenie medyczne,
  • bezpłatne zajęcia językowe,
  • startupową atmosferę: szybki feedback bez BS, duża autonomia i duża odpowiedzialność, robienie tego co ma sens a nie czego wymaga "proces" itp.

Administratorem danych osobowych jest Jobland.pl Sp. z o.o. z siedzibą w ul. Okopowa 47 lokal 26, 01-059 Warszawa , w celach związanych z procesem rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub odwołania zgody. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt kontakt@jobland.pl